CinefilBlog

In sfarsit Oscar pentru Meryl Streep!

Posted on: 4 Martie 2012

 

Dupa ce a castigat un Oscar acum 30 de ani, Meryl Streep paseste din nou triumfatoare pe covorul rosu dar aproape ca nici nu se putea vedea statueta in comparatie cu rochia Eco de culoarea aurului pe care o purta!

Asa cum a spus in discursul ei dupa castigarea trofeului pentru ” Cea mai buna actrita in rol principal „ , pentru rolul ei din ” The Iron Lady „, – Doamna de Otel, Margaret Thatcher : ” Cand mi-au rostit numele am avut senzatia ca pot auzi jumatate din America murmurand ” oh nu… oh c´mon… de ce… ea… din nou?”

Actrita s-a repezit in a-i multumi lui Roy Helland, cel care s-a ocupat de machiajul ei, ” inca de la inceputul timpului ” apoi a adaugat : Dar in acelasi timp, vreau sa multumesc  – pentru ca inteleg ca n-o sa mai fiu in aceasta postura niciodata – chiar vreau sa multumesc tuturor colegilor mei, tuturor prietenilor mei, privesc aici si imi vad viata inaintea ochilor, vechii mei prieteni, noii mei prieteni si intr-adevar asta este o mare onoare dar lucrul care conteaza cel mai mult pentru mine este prietenia, dragostea si bucuria de care am avut parte facand filme impreuna. Prietenii mei, multumesc tuturor, plecati sau aflati aici in aceasta seara pentru acaeta inexplicabil de minunata cariera.

Va multumesc din suflet!”

Doamna Streep a castigat un Oscar in 1979 si altul in 1982 pt. „Kramer vs. Kramer… dar a pierdut de 12 ori de atunci.

 

Din categoria „Cel mai bun” au mai facut parte : Asghar Farhade – A Separation = Cel mai bun film strain

Gore Verbinski, „Rango” – Cel mai bun film animat si altii…

 

 

Lasă un răspuns

